נקבת הדורבן נפלה לבור תקשורת פתוח – וניצלה על ידי השירות הווטרינרי בעיריית ראשון לציון
אתמול (א') הגיעה לשירות הווטרינרי העירוני פנייה דרך רשות הטבע והגנים על דורבן שנפל לבור תקשורת פתוח בקריה החקלאית בעיר. הווטרינר העירוני, ד"ר תומר ניסימיאן, יצא למקום ביחד עם מפקח בע"ח בני דהרי, וזיהה כי הדורבן לכוד בעומק מטר. השניים חילצו את הדורבן מהבור, ובבדיקה במרפאה התגלה כי לא מדובר בדורבן אלא בנקבה בוגרת שסובלת מפצע חשוף.
נקבת הדורבן עברה טיפול בהרדמה וניתוח בהצלחה, וכבר הבוקר שוחררה באגם הנקיק בתיאום עם רשות הטבע והגנים.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה