הערב התקיימה ישיבת מועצת עיר ראשון לציון בה השביעו אמונים את חבר מועצת העיר, נועם חדד המייצג את הציבור הדתי והמסורתי בעיר. בנאום הכניסה אמר: "ניצב כאן היום וממשיך את שהתחלתי בנעוריי וזה לשרת את עם ישראל בכל מקום ובכל דרך. רצה הגורל ומן השמיים הכריזו שמעכשיו זה המקום להשפיע על תושבי העיר בכלל והציבור הדתי בפרט. כולי תקווה שאצליח בע"ה לשרת את תושבינו על הצד הטוב ביותר. תודתי לאשתי, ילדיי הוריי היקרים מו"ר הרב שלמה אשר צועדים איתי כל חיי".


להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה