יום הזיכרון לחללי מערך כבאות והצלה לישראל
היום (ד') י"ח בסיון תשפ"ג תחנת כיבוי והצלה ראשון לציון ציינה את "יום הזיכרון לחללי מערך כבאות והצלה לישראל" בראשות מ"מ מפקד התחנה סגן טפסר דוד כהן בהשתתפות כלל לוחמי האש ועובדי המטה התחנתי.
ביום זה התחנה ערכה מפגש בו הועלו סיפורי מורשת לשימור הזיכרון ולהנצחה, המחייבים אותנו לדבוק בערכי גבורה, מסירות ונחישות להצלת נפש ורכוש. מ"מ מפקד התחנה נשא דברים ושיתף מסיפורו האישי מאסון הכרמל בשנת 2010 בו ניספו בחרוף נפש רס"ל דני חייט, רב"כ אורי סמנדייב והמתנדב אלעד ריבן זיכרונם לברכה תוך ניסיון להצלת חיי אדם.
יהי זכרם ברוך





להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה