גדרה ארחה השבוע את תחרות הרובוטיקה הארצית אליה הגיעו נציגי בתי ספר מרחבי הארץ שהתחרו בתחרות הרובוטיקה POWER FLL OF SEASON (תחרות הרובוטיקה הארצית המתקיימת בקרב בתי הספר בישראל ובעולם).
את תחרות הרובוטיקה יזמו והפיקו תלמידי שכבת ח' בדרכא רמון: עומר קוטין, ירדן דואב, תום דוידסון, ארי ברנשטיין, עידן אוחיון ויואב יוסף.
בסיום הוכרזו הזוכים:
בתחום החקר זכו במקום הראשון "הקמפוס הבינתחומי" ראשון לציון- קבוצת POWER משכבת ח
ובנוסף מקום שני עם 170 נקודות במשותף עם קבוצה מגדרה.
את הקבוצה הוביל שרון פרייליך.






להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.