המשנה לראש העיר ומ"מ החברה הכלכלית אסף דעבול יצא בהודעה לתושבי שכונת הנרקיסים בעקבות פניות רבות שקיבל. דעבול הגיע לשכונה לסיור בשכונה לאחר בחינת המצב הודיע כי בקרוב יחלו עבודות פיתוח סופי ברחובות הבה"דים, שלמה לוי והצבר שיכללו מדרכות, גינון, ספסלים עצים ועוד. לדבריו באזורים הללו ניתן לבצע את העבודות מאחר והסתיימו בהם הבנייה אבל באזורים בהם עדיין קיימת בנייה אין אפשרות כרגע לבצע זאת.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה