המשטרה חוקרת תאונת עבודה סמוך לכפר סבא במהלכה נהרג מנופאי שעבד במקום
חוקרי תחנת כפר סבא פתחו בחקירת תאונת עבודה במושב נוה ירק הסמוך לכפר סבא במהלכה נפל מנופאי שעבד במקום מגג מבנה קיים.
כוחות רפואה שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו במקום של המנופאי - תושב ראשלצ בשנות ה 30 לחייו.
המשטרה פתחה כאמור בחקירה וגורמי משרד העבודה זומנו למקום
מאיר אודסר ובועז כרמי חובשי איחוד הצלה סיפרו:
"לדברי חבריו הוא נפל מהגג תוך כדי עבודתו על גג מחסן תעשייתי. למרבה הצער נקבע מותו בזירה כתוצאה מאופי הפציעות הקשות מהן סבל".
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה