השבוע נפגשו נציגי ההנהלה הרפואית וחטיבת נשים ויולדות במרכז הרפואי שמיר עם נציגי מכון פוע"ה - מרכז מקצועי המשלב בין עולם הרפואה לעולם ההלכה בתחומי המשפחה: פוריות, הריון, לידה וגנטיקה.
בפגישה דנו הצדדים על הדרכים להעמיק ולהרחיב את שיתוף הפעולה בין המרכז הרפואי למכון, על מנת להעניק לנשים ולזוגות את השירות הרפואי הטוב ביותר התואם את השקפת עולמן וצרכי הקהילה.
בין יתר הנושאים שעלו :
*קיום מחקרים משותפים
* מרכזי למידה וקבוצות עבודה משותפות
*מפגשים עם נשים לקראת הריון ולידה ועוד.
* אירועים משותפים
את הנהלת המרכז הרפואי ייצגו ד"ר עידית סגל, סגנית מנהלת בית החולים, פרופ' רוני מימון - מנהל חטיבת הנשים, ד"ר לי שגב- רופאה בכירה בחדר לידהולימור גור – מנהלת מועדון היולדות.
מטעם מכון פוע''ה השתתפו הרב בנימין דוד, הרב ליאור שגב -רבנים יועצים ופוסקים במכון , ד''ר מוריאל ירחי- מנהלת מערך שימור פריון ורחלי סגל- מנהלת פרויקטים ואירועים במכון.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.