לאחר שבית המשפט דחה את הערעור להקמת מפעל הפסולת באזור השפד"ן, חברי ראשל״צ למען סביבה נקייה ממפעלים מזהמים בהובלת אורנית משה, וגלית ינקוביץ' מגבירים את הפעילות ויוצאים להפגנות להעלאת המודעות למאבק ומניעת הקמת המפעל. לאחר ההפגנות ברחבי העיר, בקריית הממשלה בתל אביב ומול ביתו של רז קינסטליך, בכוונת חברי העמותה לקיים הפגנת מחאה מול ביתה של השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן ברחובות ביום שלישי 8.8 בשעה 18:30
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה