עיריית ראשון לציון יצאה בימים אלו בקמפיין חוצות עם תמונות של בוטנים ואגוזים במטרה להעלות את המודעות לנושא האלרגיות המזון בקרב ילדים והסכנות של ילדים אלו במרחב הציבורי.
הקמפיין הוא תוצר של קבוצת הורים המורכבת מאמהות ואבות לילדים עם אלרגיות שונות ויחד עם המנהל לשילוב חברתי. הקבוצה הזו עוסקת בהעלאת מודעות לילדים וילדות עם אלרגיות כמו אלרגיות שונות לאגוזים, ביצים קמח לבן ומחלת הצליאק.
איך ניתן לסייע לילדים ולמשפחות:
להקפיד לא לפתוח במרחב הציבורי חטיפים כגון חטיפי בוטנים ואגוזים שנישאים באוויר
להקפיד שהילדים לא יעלו למתקנים עם חטיפים
אם יש ילד עם מגבלות תזונתיות בכיתה או בגן להתחשב ולהביא לימי הולדת מזון מותאם שכולם ירגישו חלק.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

