חברי המאבק כנגד מפעל הפסולת עמותת "תושבי ראשון לציון למען סביבה נקייה ממפעלים מזהמים", בהובלת אורנית משה וגלית ינקוביץ' ממשיכים במאבק וקוראים לתושבי העיר להגיע מחר (שלישי 5.9) בשעה 7:30 להפגנת מחאה כנגד מפעל הפסולת שעתיד לקום בסמוך לשפד"ן והמפגעים הסביבתיים שלטענתם עתידה העיר לסבול מהם.
בכוונת התושבים להגיע לאזור המפעל שיוקם ולקיים במקום הפגנה.
נקודת המפגש של התושבים תהיה על כביש 4311 לכיוון פלמחים ומשם הם יצאו לכיוון אתר הבנייה של המפעל
לינק להגעה עם WAZE
https://waze.com/ul/hsv8twmsjz


תמונות מאזור העבודות אותם צלמו חברי הקבוצה




להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה