המשטרה ברמלה עצרה הלילה בהפרש של שעה, 2 תושבי השטחים שנהגו בכלי רכב גנובים מאזור השפלה במסגרת האסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז נגד גנבי רכב. שוטרי תחנת רמלה קיבלו דיווח הלילה למוקד המשטרה בדבר גניבת רכב מהעיר. בתוך כך, ביצעו השוטרים פעילות מבצעית והבחינו ברכב החשוד כגנוב נוסע בפראות בכביש 40 ,כאשר החשוד תושב השטחים ללא אישורי שהייה ורישיון נהיגה נעצר על ידי השוטרים בתום מרדף רכוב ורגלי.
כאמור, שוטרי תחנת רמלה קיבלו לאחר כשעה דיווח נוסף בדבר גניבת רכב מראשל״צ וביצעו מחסום יזום בציר ראשי במהלכו זיהו את הרכב החשוד כגנוב נוסע לכיוונם ועצרו את נהג הרכב תושב השטחים בתום מרדף רגלי.
בכוונת המשטרה להביא היום את החשודים לדיון בבית המשפט בראשל"צ בבקשה להאריך את מעצרם בהתאם לצורכי החקיּרה וממצאיה.
מצ״ב תמונת הרכבים הגנובים, קרדיט דוברות המשטרה.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה