הודעת דוברות עיריית ראשון לציון
מאות תושבות ותושבי ראשון לציון התגייסו והגיעו בשעה האחרונה לתרום דם בהיכל התרבות מאיר ניצן (רח׳ ז׳בוטינסקי 16). בשל העומס, מתקבלות קודם כול תרומות מבעלי דם O פלוס ו-O מינוס.
שאר סוגי הדם נדרשים להגיע החל מהשעה 15:00 בצוהריים ועד לשעה 21:00.
כל תרומות הדם מתקיימות באזורים מוגנים, ולטובת התורמים ישנה חניה בחינם בחניון היכל התרבות ובחניון קניון רוטשילד הסמוך.
תודה על ההתגייסות!

להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה