ביחד ננצח: עיריית ראשון לציון מילאה את רחובות העיר בדגלי ישראל
עיריית ראשון לציון צבעה את רחובות העיר בדגלי ישראל להעלאת המורל וחיזוק החוסן החברתי. כמו כן, מאז החל מבצע ״חרבות ברזל״ מאירה עיריית ראשון לציון את בניין העירייה בדגל ישראל.
ראש העירייה, רז קינסטליך: ״בימים לא פשוטים אלה, אני קורא לתושבות ולתושבים שלנו למלא גם הם את העיר בכחול ולבן ולתלות דגלי ישראל.
״זאת שעה קשה לכולנו וזו העת להתאגד כולם ביחד. כוחנו באחדותנו. ביחד ננצח!״



להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה