תושבי ראשון לציון ממשיכים לפתוח את הלב למען תושבי הדרום והעסקים. מחר שישי 3.11 עתיד לקום יריד מיוחד אליו יגיעו בעלי עסקים מהדרום וכן עסקים מקומיים אשר יימכרו את התוצרת שלהם: פירות וירקות, ג'חנונים, עוגות ועוגיות, מוצרים ועוד.
היריד יתקיים מחר שישי 3.11 בין השעות 9:30 ועד 13:00 במתנ"ס רמת אליהו אבא הלל סילבר 2
הכנסות היריד ייתרמו לתושבי הדרום
לפרטים נוספים ניתן לפנות לטל לוי וטלפון 054-9468461
עומר 058-5094950
נועה 050-4782220
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה