בסוף השבוע מקומות הבילוי בראשון לציון לקחו חלק במיצג מיוחד למען החטופים בעזה. מרכז הצעירים העירוני יצא לפעילות מיוחדת במקומות הבילוי בעיר כאשר בכל מסעדה/בר הוצב שולחן שמור עם תמונות החטופים ועל הכיסאות נתלו בלונים צהובים
העסקים שהשתתפו:
ג׳הג׳ה, פסיכונאוט, פיצה רומא, ביר גארדן, רוטצ׳, גיליז, פאו וואו, סה טו, עלינא בפיתה, אידאה, רנאטו, חנהלה ועלמיא+הסושי של נועה!





להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה