עמותת "תושבי ראשון לציון למען סביבה נקייה ממפעלים מזהמים", בהובלת אורנית משה וגלית ינקוביץ' ממשיכים לפעול לעצירת הקמת מפעל הפסולת ופתחו בימים אלו בעצומה הקוראת לעצירת הקמתו. בעצומה הם מבקשים לעצור את הקמת המפעל ומהממשלה להעביר את הכספים המיועדים למפעל לצרכי המלחמה מיגון, החיילים יישובי הצפון ושיקום יישובי העוטף
עד כה חתמו על העצומה 600 איש
למעבר לעצומה
https://www.atzuma.co.il/hadasm13
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה