היום התקיימה בבית ספר נווה חוף חגיגת טקס קבלת חומש בראשית לתלמידי שכבת ב. הטקס היה מרגש במיוחד והוקדש לזכרו של תושב השכונה ובוגר בית הספר איתי יהודה ז"ל, שנפל בעזה. את הטקס כבדה בנוכחות משפחתו של איתי.
צוות בית הספר הודה לאורית קשני והילה על הפקת הטקס, לסיגלית וטניה על הסיוע, לרונית המורה לאומנות על העזרה בהכנת הכתרים, לרב יואל ובית חב"ד נווה חוף ראשון לציון על המתנות לילדים.
בסיום הטקס הופרחו בלונים צהובים עם תקווה לחזרתם של החטופים וחיילי צה"ל בשלום.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה