השבוע קיימה מנהלת פינוי בינוי רמת אליהו כנס הסברה ל 61 המשפחות שעוברות במסגרת פרויקט ה'בינוי פינוי' מהשכונה לבנייני אשדר בשכונת נחלת יהודה מערב. הכנס התקיים בלובי הבניינים החדשים,
בכנס השתתפו נציגי אשדר, נציגי חברת התחזוקה מחברת "עוגן" , נציגי חברת ההובלה "ירוק הובלות", נציג חברת הבקרה מטעם המדינה, נציגות הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית וכמובן שנציגי מנהלת פינוי בינוי רמת אליהו. בכנס קיבלו הדיירים משכונת רמת אליהו הסברים אודות תהליך המעבר והפעולות אותם יש להשלים לטובת אכלוס הדירות.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה