לוחמי האש מתחנת ראשון לציון הדליקו את נרות חג החנוכה יחד תושבי שדרות המתארחים בעיר. לכבוד הנר השביעי, לוחמי האש הדליקו את נרות החג בסימן הוקרה לתושבי שדרות ונהנו יחד מאכילת סופגניות כמנהג המסורת. מ"מ מפקד התחנה ס/טפסר דוד כהן נשא דברים במעמד הדלקת הנרות "אנו נרגשים להיות שותפים להדלקת נרות החג המציינים את האור על פני החושך, רק יחד ננצח". לוחמי האש תמיד איתכם. לפרטים נוספים
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה