״נעשה טוב יהיה טוב״
חטיבת הגיל הרך של החברה העירונית משיקה השבוע את מיזם ״נעשה טוב יהיה טוב״ במטרה לעשות ולהפיץ את הטוב.
במסגרת המיזם בכל חודש תפרסם החברה העירונית פעילות שכל מטרה לעשות טוב. המיזם נפתח והחודש חודש דצמבר הוא נבחר להגיד תודה- בכניסה בתחילת יום או בסוף יום למסגרת מעון/ צהרון היה עמדה עם מילים טובות ומחמאות שתוכלו לבחור להעניק לאנשי הצוות שעושים עבודה מופלאה
הצוותים מוזמנים לצלם תמונה או סרטון ולשתף בעמוד הפייסבוק של ילדות ראשונית
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה