לקט ישראל בשיתוף מנהל איכות הסביבה וקהילה של עיריית ראשון לציון, יוצאים להציל מזון ולתרום לכל מי שזקוק בתקופה הקשה והמאתגרת הזו.
משאית מלאה בפירות וירקות תוצרת הארץ מגיעה לשכונת קריית ראשון ביום שני תאריך 8.1.2024 בין השעות 15:30-16:30, רחוב גולדה מאיר 21,בית מכבי.
המשימה שלנו להציל עודפי מזון מזינים שיגיעו לכל מי שצריך.
יש להגיע עם שקי בד/ עגלות .
המלאי מוגבל כל הקודם זוכה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה