עצרת הזדהות עם החטופים תתקיים ברחבת עיריית ראשון לציון ביום ראשון הקרוב 14/1, במעמד ראש העיר רז קינסטליך. התכנסות 10:30, תחילת העצרת 11:00.
העצרת, אשר תאורגן על ידי הסתדרות המרחב בראשות דוד ראובן, תהיה מוקדשת להבעת תמיכה וזיקה עם החטופים והחטופות שנלקחו לשבי על ידי חמאס. המארגנים קוראים לכל וועדי העובדים באזור להצטרף לעצרת ולהביע את זעקתם של תינוקות, ילדים, חיילות, חיילים, אמהות וקשישים, וכן לזכור את אלו שכבר אינם עמנו וגופותיהם נתפסות בידי המחבלים.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה