מרכז הצעירים של עיריית ראשון לציון מזמינים את הציבור להרצאה בנושא תקשורת בינאישית בשם "תקשורת בינאישית זה כל הסיפור". הסדנה הקלילה והמצחיקה תעסוק בסוגי התקשורת השונים שמבדילים בין אנשים ותלמד איך להסביר את עצמנו בצורה טובה יותר, להשיג את מה שאנו רוצים בקלות רבה יותר ולחזק את מערכת היחסים עם הסביבה היומיומית.
ההרצאה תתקיים ביום חמישי, ה-5 בפברואר, בשעה 20:00, במיקום חנה׳לה, רוטשילד 25, ראשון לציון. המנחה היא אולגה למברג. מספר המקומות מוגבל ולכן נדרשת הרשמה מראש בקישור הבא: לינק להרשמה.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.