במסגרת המאבק בנגע הסמים, שוטרי תחנת גבעתיים בשיתוף יחידת סמ"ג - זרוע מג"ב ת"א, ביצעו פעילות מבצעית סמויה בראשון לציון. במהלך הפעילות עצרו "על חם" שני חשודים במעבדת סמים במתחם ברחוב דרך המכבים.
החיפוש במתחם הביא לאיתור מעבדה עם 3,949 שתילי קנאביס במשקל כולל של 208 ק"ג. שני החשודים, בני 33 מאור יהודה ו-40 מאשקלון, ששהו במתחם, נעצרו והועברו לחקירה בתחנת גבעתיים. לאחר סיום החקירה, החשודים נכלאו ומעצרם הוארך בבימ"ש השלום בת"א עד תאריך 18/1/24. החקירה נמשכת.
מצורף תיעוד ממעבדת הסמים.
סרטון:




צילומים:דוברות המשטרה
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה