חובבי אומנות ויצירה מוזמנים להשתתף ב"שלישי אומנותי", סדנאות אומן משתנות שיתקיימו בכל יום שלישי במתחם G סינמה סיטי בראשון לציון. הסדנאות יתקיימו בין השעות 11:00-14:00, ויציעו הזדמנות להתנסות בחומרים וטכניקות שונות לקידום היצירתיות.
ההשתתפות בסדנאות דורשת הרשמה מראש ועלות של 30 ₪ לאדם. לפרטים נוספים והרשמה, ניתן לבקר באתר אופיס דיפו.
לפרטים והרשמהלהצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.