עיריית ראשון לציון מזמינה את הציבור לחגוג את חג ט"ו בשבט במוזיאון אגם באירוע מיוחד המתקיים בשבת, ה-27 בינואר, בין השעות 10:00 ל-14:30. האירוע יכלול מגוון פעילויות לכל המשפחה.
במהלך היום יתקיימו סיורים מודרכים לקהל הרחב והמשפחות, סיור תיאטרלי מיוחד לילדים הקטנים בשם "גמצ'יק", סדנאות יצירה קינטיות לילדים, והצגת ילדים מרהיבה של תיאטרון הקרון בשם "למה בכה הדג?".
למידע נוסף ופרטים על האירוע, ניתן לבקר בלינק המצורף: לחצו כאן.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.