לאור הגשת התביעה להאג על ידי דרום אפריקה, החליט ראש עיריית ראשון לציון להסיר את דגל דרום אפריקה.
הבוקר סגר רז קינסטליך מעגל ועל התורן הריק הונף דגל הזדהות עם החטופים
רז קינסטליך בפנייה אל תושבי ראשון לציון
תושבות ותושבים יקרים,
בתחילת השבוע הסרנו את דגל דרום אפריקה, שעתרה נגד מדינת ישראל בבית הדין בהאג.
תושבים פנו אלינו על כך שאי אפשר להשאיר תורן ריק, ולכן החלטנו לתת כבוד לדגל ראוי יותר שתלינו במקום דגלה של דרום אפריקה - דגל ההזדהות עם החטופים שנמצאים בגיהנום החמאס.
לא נוריד את הדגל עד שאחרון החטופים יחזור הביתה!


להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון
להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה
וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה