מתחמי G ראשון לציון מזמינים את הקהל להשתתף ב"שלישי אומנותי" עם סדנת ציור על נייר שחור, בשיתוף עם מותג ארטא מאופיס דיפו. הסדנה מציעה הזדמנות להתנסות בחומרים מרתקים וליהנות מזמן של יצירה והנאה.
האירוע יתקיים ביום שלישי, ה-20 בפברואר 2024, בין השעות 11:00 ל-14:00, במתחם G סינמה סיטי. העלות להשתתפות בסדנה היא 30 ש"ח לאדם.
לרכישת כרטיסים ומידע נוסף, ניתן לבקר באתר: www.officedepot.co.il/art-workshops.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה