ראש העיר רז קינסטליך שמח להודיע על סיום שלב א' בצומת 4313, במהלך שנעשה בשיתוף עם נתיבי ישראל. הצומת החדש מבשר שיפור משמעותי לתושבי מזרח העיר והשכונות הסובבות, שיכולים כעת להתחבר לצירים הראשיים בקלות ובמהירות רבה יותר.
השיפורים כוללים ירידה בגודש התנועה באזור, תוך שיפור המצב בשכונת נרקיסים החדשה, שבעבר סבלה מעומס תנועה רב. בצומת נוספו תאורה, נתיבים חדשים, שיפור במערכת הניקוז והוקמו מדרכות לנוחות הולכי הרגל.
העירייה ממשיכה לעבוד על שלב שני של הפרויקט, שישפר את הכניסה והיציאה מבאר יעקב, ומצפה להמשיך ולשפר את איכות החיים והנגישות בעיר.
סרטון:
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה