מועדון הכדורגל הפועל ראשון לציון הודיע כי מאמן הקבוצה, אלדד שביט, ביקש לסיים את תפקידו. הנהלת המועדון הביעה תודה לשביט על התקופה המשותפת, על רצונו ועבודתו המתמדת להצלחת הקבוצה ואיחלה לו הצלחה בהמשך דרכו.
בהודעה נוספת, המאמן שביט אמר: "בכדורגל נבחנים במבחן התוצאה, ואני לא עמדתי בו. הקבוצה זקוקה לזעזוע. החלטתי לקחת אחריות לאחר שניסיתי הכל כדי לשנות את מצבה המקצועי ולא הצלחתי. אני רוצה לאחל הצלחה לקבוצה, לשחקנים, לצוות שלי ובמיוחד להנהלה שתמכו בי גם ברגעים הפחות נוחים. זה הכדורגל לטוב ולרע".
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה