תלמידי כיתה ה2 יצאו היום לרחבי השכונה להזכיר לתושבים ש134 חטופים עדין בעזה. בין החטופים נמצא גם עומר שם טוב, בן הדוד של שירה סדי תלמידת הכיתה. התלמידים יצאו עם שלטים וחלקו לתושבים סרטים צהובים עם הקריאה חייבים להחזיר אותם עכשיו!
גלי בוארון מנהלת בית הספר:
"תודה לסוזי סדי על העזרה, תודה להורים המלווים, תודה ליעל .ק. מחנכת הכיתה ותודה לילדות וילדי הכיתה על ההתגייסות למען המטרה."








להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה