ביום חמישי האחרון הציג משרד התחבורה את רפורמת צדק תחבורתי של השרה מירי רגב, שעתידה להעניק הטבות לתושבי הפריפריה, חיילים משוחררים, צעירים ועוד בתחבורה הציבורית. במסגרת מסיבת העיתונאים הועלתה שאלה בנוגע לפרוייקט הארכת הקו האדום לראשון לציון והסטת התקציב מהפרוייקט לטובת סלילת כבישים כך שלבסוף הוקצבו רק 200 מיליון לתכנון. על הנושא ענה מנכ"ל משרד התחבורה שהבהיר כי הארכת הקו האדום לראשון לציון לא בוטל והנושא נמצא בשלב התכנון לו הוקצה 200 אלף ש"ח. לדבריו ברגע שהתכנון יסתיים יהיה גם תקציב לביצוע.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה