פועל בן 30 נהרג לאחר שנפל מפיגום במהלך עבודתו באתר בנייה ברחוב שלמה לוי בראשון לציון. חובשי איחוד הצלה, מוטי עטיה ואור בריזל, סיפרו כי הם ביצעו פעולות החייאה על הפועל שנפל מגובה של קומה שמינית, אך למרבה הצער, לאחר מאמצים רבים, נקבע מותו בשל חומרת הפציעות.
מד"א דיווחו כי בשעה 14:15 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על האירוע. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ראשוני וביצעו פעולות החייאה בגבר, אך גם פעולותיהם לא הובילו להצלת חייו.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.