במקיף ט' ע"ש דוד אלעזר בראשון לציון, הסתיים החלק הראשון של פרויקט "קירות מדברים" בהובלת דנה צינדרמן ובני לוי. רחבת הכניסה למבנה הראשי זכתה לשדרוג עם הקמת קיר לאום, קיר השראה וקיר ערכים ענק, אליהם תרמו תלמידי הבית ספר.
בנוסף, בכניסה לאודיטוריום הוקם קיר זכרון לבוגרי בית הספר שנרצחו בתאריך 7 באוקטובר. ליד כל שם נמצא ברקוד שניתן לסרוק ולקרוא על סיפורו של כל חלל.






להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה