מצטיינים מעורבות בקהילה לשנת תשפ"ד
שני תלמידי מקיף ט' נבחרו לתלמידים מצטיינים חברתית עירוניים.
שי-לי רחמני מכיתה יב4 נבחר למצטיין על פעילותו בתנועת הצופים כחלק ממערך הפיתוח, ההדרכה והפרסום בתנועה. בנוסף שי-לי לוקח חלק בפעילויות רבות בבית הספר ובעיקר בתכנית "תלמיד מלמד תלמיד" השקיע מזמנו ותרם רבות להצלחת תלמידים בבגרות.
ליאור שגיא מכיתה יא6 על השתתפותו במש"צים, ממ"צ ובנבחרת מועצת התלמידים. ליאור אחראי על צילום ותיעוד אירועי בית הספר, אחראי על צוות צילום ותיעוד בהנהגת המש"צים ונרתם לכל עזרה לבעלי תפקידים בביה"ס, משתתף בטקסים ובארגון פעילויות וכמו כן, ליאור מתנדב פעם בחודש במרכז הגריאטרי "מלבן" בראשון לציון.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.