מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, חתם היום על צו סגירה למשך 30 ימים לעסק מוסך בראשון לציון, לאחר שנמצאו במקום שוהים בלתי חוקיים. במסגרת האכיפה המשטרתית הממוקדת נגד עבירות העסקה, הסעה והלנת שוהים בלתי חוקיים, המהווים פלטפורמה לפעילות פלילית, מבצעים שוטרים בקרות קפדניות בבתי עסק בגזרת המחוז.
במהלך ביקורת במוסך בעיר ראשון לציון, חשפו שוטרי תחנת המקומית שלושה תושבי השטחים ללא אישורי שהייה חוקיים בארץ, שעבדו במקום. על פי המשטרה, ישראל תגלה אפס סובלנות כנגד מי שמפר את החוק ועלול לפגוע בביטחון האזרחים, במיוחד בעתות מלחמה.

צילומים:דוברות המשטרה
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה