עיריית ראשון לציון, ויצו ומטה משפחות החטופים.ות והנעדרים.ות מזמינים את התושבים לפעילות יוגה בהשראת כרמל גת שחטופה בעזה ולמען 125 החטופות והחטופים בעזה- עד שכולן.ם יחזרו. בחודשים האחרונים נערכים ברחבי הארץ אירועי יוגה בהשראת כרמל עליה מספרים חטופים שחזרו מהשבי כי היא סייעה להם באמצעות תרגילי דמיון מודרך, מדיטציה ויוגה.
הפעילות תתקיים בימי שלישי בשעה 18:00- מפגש ראשון ב-4.6 ברחבה שצמודה למרכז נשים עירוני בגן המנהיגים והמנהיגות.
הכניסה חופשית על בסיס מקום פנוי, ויש להגיע עם מזרן ליוגה או מגבת גדולה לפעילות.
לפרטים נוספים הצטרפו לקבוצת הווטסאפ: https://chat.whatsapp.com/EMdSXBPR1ngF20yHEjXiz1
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.