תלמידי כיתות ט' ו-ז' מקריית חינוך אוריה בראשון לציון יצאו היום להתנדבות עם ילדי "צעד קדימה". התלמידים אספו את הילדים מבית ספרם וצעדו עמם לעבר היכל התרבות, שם צפו בהצגה. לאחר מכן החזירו את ילדי "צעד קדימה" לבית ספרם.
במהלך הדרך, התלמידים גילו את האנשים המופלאים בעירם. בחנות השניצלים "קרנצ׳ה" הבחינו בקבוצה יוצאת הדופן וזיכו את כל הילדים בכסאות הגלגלים והמלווים בברד מתוק וצבעוני. קריית חינוך אוריה מודה לחנות "קרנצ'ה" ולהורי התלמידים שגידלו ילדים עם לב רחב ומסור.













להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה