יממה לאחר מבצע החילוץ, אנדרי קוזולב התאחד עם הוריו.
אמש בשעות אחר הצהריים צה"ל והשב"כ הודיעו על הצלחת מבצע ארנון במסגרתו חולצו 4 חטופים חיים, נועה ארגמני (25), אלמוג מאיר (21), אנדרי קוזלוב (27) ושלומי זיו (40), אשר נחטפו על ידי חמאס לרצועת עזה ממסיבת 'הנובה' ב-7 באוקטובר. החטופים הגיעו אל בית החולים שיבא שם התאחדו עם המשפחה והחברים ועברו סדרת בדיקות. 3 החטופים נפגשו עם המשפחות שלהם ואנדריי נפגש עם חברתו ג'ניפר שהובילה את המאבק להחזרתו וחברים, אך את הוריו הוא נאלץ לראות רק בשיחת וידאו מאחר והוריו של אנדריי אינם מתגוררים בישראל. הבוקר הגיעה המשפחה ארצה שמיד נסעה לבתי החולים לאיחוד המרגש.

דובר צה"ל

האיחוד עם ג'ניפר -אינסטגרם של גניפר



להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.