מתחם האלף בראשון לציון עומד להפוך בקרוב לאחד ממתחמי עירוב השימושים הגדולים והמגוונים בארץ. ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, הודיע כי קבוצת הפניקס והמוסד האקדמי לעיצוב - שנקר, יצרו שיתוף פעולה להקמת "האב" חדש במתחם האלף בעיר. הקמפוס, שייקרא "האלף של המחר", יוקם בהשקעה של מיליוני שקלים וישמש כמרכז לקהילת בוגרי שנקר.
המיזם יכלול גם הקמת גלריה, מתחמי קולינריה ועיצוב מהמיוחדים בארץ. קינסטליך הודה לקבוצת הפניקס על האמון בעיר ראשון לציון וסימונה כאחד מהיעדים החמים והמבטיחים באזור.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה