אליפות ישראל לקדטים לשנת 2024 הסתיימה אמש, וספורטאי אגודת עצמה האתלט ראשל"צ ייצגו בכבוד את עיר ראשון לציון. בין הזוכים ניתן לציין את אברהם שוסטר שזכה במקום השני, מתן צדוק ועידו סילק שזכו במקום השלישי.
בנוסף, ספורטאים נוספים מהאגודה הגיעו לדירוגים מכובדים לאחר ניצחונות בתחרות:
- אילה בורדינסקי - מקום חמישי
- לירון גורליק - מקום חמישי
- אלכס קלמיקוב - מקום חמישי
- אמיר עינבר - מקום חמישי
- אנטון סלדטוב - מקום חמישי
- אלכס חורולוב - מקום שביעי
אגודת עצמה האתלט ראשל"צ מברכת את הזוכים ואת צוות האימון, ומביעה הערכה לכל הספורטאים שנלחמו כמו אריות והגיעו לדירוגים גבוהים.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.