כחלק ממהפכת התחבורה, עיריית ראשון לציון נערכה לתחילת העבודות על הקו החום שעתיד לחצות את העיר ממערב למזרח. הקו יתחיל במתחם האלף, יגיע עד לנוריות ונרקיסים ומשם ימשיך לרמלה ולוד.
העבודות על הקו החום צפויות לגרום לאי נוחות זמנית לתושבים ולעסקים באזור. ראש העיר נפגש עם בעלי העסקים ברחוב רוטשילד כדי להציג להם את המתווה שבו יעבור הקו ואת הפתרונות שנמצאו כדי למזער את הפגיעה בעסקים.
לדבריו, התהליך ילווה בקשיים, אך בסופו של דבר הרחוב כולו ישודרג, הכבישים יהיו חדשים, תאורה, שבילי אופניים ומדרכות ישופרו, והגישה לרחוב תהיה קלה ונוחה יותר.
ראשון לציון צועדת לעבר עתיד תחבורתי יעיל, מהיר ונוח יותר לרווחת התושבים.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה