מצדיעים למתנדבי מתנ"ס רמת אליהו בראשון לציון
מתנדבי "באים לטוב" ממתנ"ס רמת אליהו בראשון לציון, מבית החברה למתנ"סים, יצאו למוזיאון הפסיפס בלוד לבוקר הוקרה על פעילותם החשובה והערכית למען הקהילה מאז פרוץ המלחמה ולאורך השנה. מדובר על תוכנית של החברה למתנסים המתקיימת במתנ"ס במסגרתה הוקם מערך ההתנדבות לאזרחים הותיקים.
המתנדבים נהנו מארוחת בוקר וסיור במוזיאון ולאחר מכן התקיים טקס להענקת תעודות הוקרה לכל המתנדבים על פועלם. במפגש נכחו אייל מסד, מנהל מחוז מרכז "באים לטוב", חלי וקרט סגנית מנכ"ל המתנ"ס, רכזת הקהילה מירית לנדרר ואלה פאוסט רכזת המתנדבים.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה