בימים אלו נדונה בועדה המקומית ראשון לציון תוכנית הפינוי בינוי- מתחם דגניה במזרח ראשון לציון
מדובר על תוכנית פינוי בינוי ברחוב דגניה המתוחם בין הרחובות צבי פרנק למרגולין. התוכנית מדבר על מתחם ששטחו הוא 9.9 דונם עליו ייבנו מבני מגורים, מסחר ותעסוקה ב5 מגרשים:
שני מגרשים כאשר בכל מגרש ייבנה בניין בן 28 קומות הכולל 24 קומות מגורים, 3 קומות לתעסוקה, מסחר ו5 קומות מרתף. סה"כ ייבנו 170 יח"ד
בשלושת המגרשים הנותרים ייבנו 3 בניינים בני 9 קומות
התוכנית תכלול שימור של עצי, שטח ציבורי עם מתקני כושר ומקומות שהייה למבקרים במקום
צילום מסך מאתר הועדה המקומית

להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה