הורשעה בבית המשפט במספר עבירות חמורות ובהן "עקיצה" של עיריית ראשון לציון לאחר שדיווחה לעירייה על פעילות כפולה של הרצאות, או פעילות שבכלל לא התקיימה ולאור הפעילות המזוייפת הגישה העמותה לעיריית ראשון לציון קבלות פיקטיביות על סך 40 אלף ש"ח והעירייה אישרה לעמותה החזר של 26 אלף ש"ח.
בית המשפט קנס את העמותה בקנס של 20 אלף ש"ח.
לאור ההרשעה הגישה רשמת העמותות בקשה לבית המשפט המחוזי לפרק את העמותה. נציגי העמותה הודיעו כי לא יתנגדו לבקשה מאחר שאין להם כסף להתגונן.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה