שוטרי מחוז מרכז עצרו לפנות בוקר, בפעילות ממוקדת נגד עבירות שב"ח באתרי בניה לפני פתיחת שנת הלימודים בגזרת תחנת ראשון לציון, 19 שוהים בלתי חוקיים לאחר שנבדקו עשרות פועלים.
שוטרי תחנת ראשון לציון ביחד עם מתנדבי כיתות הכוננות והשיטור העירוני ביצעו היום לפנות בוקר פעילות ממוקדת נגד עבירות שהייה בלתי חוקית במספר אתרי בניה בעיר לפני פתיחת שנת הלימודים. במסגרת הפעילות נבדקו עשרות פועלים, מתוכם עצרו השוטרים 19 שוהים בלתי חוקיים שנכנסו לארץ בניגוד לחוק וללא אישורי שהייה. בסיום חקירתם יוחלט לעניין הבאתם בפני בית המשפט בהתאם לצורכי החקירה.
מצ"ב תמונות מהפעילות.


צילומים:קרדיט דוברות המשטרה
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה