שר התרבות והספורט מיקי זוהר העניק את מענקי המדליות למדליסטים האולימפיים והפראלימפיים בגובה 17 מיליון שקלים. אמש התקיים הטקס החגיגי וקבלת הפנים לספורטאים האולימפיים שהביאו הרבה כבוד למדינה כשזכו ב17 מדליות בענפי הספורט השונים.
בין מקבלי המענקים היה הג'ודוקא, פיטר פלצ'יק שקיבל מענק של חצי מיליון ש"ח על מדליית הארד בה זכה.
ספורטאים שזכו במדליית זהב קיבלו מענק בגובה מיליון שקלים; ספורטאים שזכו במדליית כסף קיבלו מענק בגובה 700 אלף שקלים, וספורטאים שזכו במדליית ארד קיבלו מענק בגובה חצי מיליון שקלים.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה