עיריית ראשון לציון מזמינה את התושבים למפגש זום בנושא פיתוח שבילי אופניים בעיר. המפגש יתקיים ביום שני, 23 בספטמבר 2024, בשעה 18:00.
במפגש ישתתפו צוות התוכנית האסטרטגית לשבילי אופניים, מנהלים בכירים בעירייה, אגף תשתיות ובנייה ציבורית, אגף תכנון עיר, מנהלת תחבורה, מנהלת שירות לתושב ועוד.
במהלך המפגש יוכלו המשתתפים להכיר מקרוב את התוכנית האסטרטגית לפיתוח שבילי אופניים, לשמוע על המצב הקיים ולהשתתף בדיון פתוח בנושא.
להרשמה למפגש, יש להיכנס לקישור הבא: https://tikshuv.rishonlezion.muni.il/hito/#/survey/e7d696
אל תפספסו את ההזדמנות לשמוע, לשאול ולהשפיע על פיתוח שבילי האופניים בעיר. דעתכם חשובה לעירייה!
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.