עיריית ראשון לציון מזמינה את תושבי העיר ורוכבי האופניים למפגש זום, שבו תוכלו להכיר מקרוב את התוכנית האסטרטגית לפיתוח שבילי אופניים, לשמוע על המצב הקיים וגם להשתתף בדיון פתוח בנושא!
במפגש ישתתפו: צוות התוכנית האסטרטגית לשבילי אופניים, מנהלים בכירים בעירייה, אגף תשתיות ובנייה ציבורית, אגף תכנון עיר, מנהלת תחבורה, מנהלת שירות לתושב ועוד.
מתי? יום שני, 23.9.2024 בשעה 18:00
למעבר להרשמה >> https://tikshuv.rishonlezion.muni.il/hito/#/survey/e7d696
להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.