השתלמות "בגובה העיניים" לקהילת מורות לכיתות א' נפתחה במפגש פתיחה שהתקיים בבית ספר מיתרים בראשון לציון. במפגש נכחו זמירה בן יוסף, מפקחת בית הספר, סיגי שם טוב, מדריכת שפה מחוזית, ואיריס אייזנברג, מנהלת הפסג"ה.
במפגש השתתפו 10 מנהלי בתי ספר בעיר יחד עם מורות כיתות א', והוצגה להם סביבת למידה עשירה הכוללת פינת ספר, פינת כתיבה, לוח אוצר מילים, מגשים מגוונים לפי רמות ודוגמאות לתלקיטי כתיבה ותוצרים של הילדים התלויים על הלוחות.
המשתלמות קיבלו שאלת צפייה: באיזה אופן סביבת הלמידה מאפשרת מענה לשונות? לאחר הסיור ומשימת הצפייה, התקיימה קריאה דיאלוגית בהנחיית סיגי שם טוב.
תודה לצוות החט"צ בהובלת יפעת על סיור מלמד ומעורר השראה, ותודה לנעמה מאירי מקוב על הבחירה בבית ספר מיתרים לארח ולהציג את העשייה הענפה.









להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.